Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Αποτυχημένα εξώφυλλα βιβλίων!



     Όταν άρχισα να μιλάω με άλλους συγγραφείς και να ζητάω συμβουλές για το βιβλίο μου, μου είπαν πέντε-δέκα βασικά πραγματάκια. Ένα από αυτά ήταν να προσέξω το εξώφυλλο που θα επιλέξω. Επίσης να προσέξω τι περιγραφή θα δώσω στον Designer για να το αποδώσει σωστά. Εννοείται φυσικά ότι τους άκουσα και ψάχτηκα και έχω πλέον ένα πολύ καλό εξώφυλλο.

    Υπάρχουν όμως συγγραφείς εκεί έξω που, τι να πω; Δε δώσαν ιδιαίτερη σημασία στο κομμάτι εξώφυλλο; Είπαν Yolo ας έχουμε ένα εξώφυλλο ότι να ναι; Δε ξέρω. Παρακάτω θα δείτε δέκα εξώφυλλα βιβλίων που θα σε κάνουν να πεις: Όχι ρε φίλε, δε το έκανε αυτό. Πριν ξεκινήσουμε να τονίσω ότι δε ξέρω το περιεχόμενο τους. Μπορεί να είναι καλό, αλλά......τέλος πάντων πάμε στις εικόνες:


1)
δες το εδώ




    Το Στοιχειωμένο Αιδοίο. Από τον συγγραφέα του Μαϊμουδόσκατου. Με παίρνει να πω τίποτε άλλο μετά από τέτοιο τίτλο και εξώφυλλο; Next!!!

2)
δες το εδώ

Ω Θεέ μου! Ρακούνς και λαγουδάκια έρχονται να μας κατασπαράξουν. Είμαστε καταδικασμένοι!! Δγιαδωστε!!!111!!!εναεναενα

3)
δες το εδώ
Πιστέψτε με, έχω όλη τη καλή διάθεση να πιστέψω ότι είναι βιβλίο περιπέτειας. Επίσης προσπερνάω το γεγονός ότι ο τυπάς στη φωτό μοιάζει με τον Τζιμ Κάρεϊ των φτωχών. Αλλά ο τίτλος....ο τίτλος δε μου αφήνει πολλά περιθώρια!

4)
δες το εδώ
Επιτέλους! Ένα βιβλίο που θα είναι πραγματικά χρήσιμο για τον αναγνώστη. Κι εσύ που το βλέπεις και γελάς γατάκι, έχεις ιδέα πόσο κοστίζει μια κηδεία τη σήμερον ημέρα??? Ούτε να πεθάνεις δε μπορείς πλέον!

5)

Και το Juice είδαμε, κι όλα τα είδαμε ψηλέ! Πλήρης αποτύπωση!

6)

Το κλασσικό έργο του Φρανκ Μπάουμ σε μια εκδοχή που περιλαμβάνει: F-16, το πλανήτη Άρη και το σκηνικό από τη τη ταινία Dune. Δε βλέπω κάτι περίεργο, εσείς;

7) 
δες το εδώ
Δε...δε....δεν έχω λόγια παιδία, πραγματικά είμαι speechless. Απο που να ξεκινήσω; Από το τίτλο; Το θολό και περίεργο background; Από το ότι είναι μια ερωτική νουβέλα με με σεξουαλικούς μάγους;;;;

8) 

Τώρα ή εννοεί να μιλάς ιταλικά με τη γνωστή κίνηση. Ξέρετε αυτή που κουνάς πέρα δώθε τα δάχτυλα. Ή να μάθεις νοηματική με βάση την ιταλική γλώσσα!

9) 
δες το εδώ
Εδώ δεν είναι πρόβλημα ούτε ο τίτλος (όσο περίεργος κι αν είναι), ούτε το εξώφυλλο καθαυτό. Το θέμα είναι ότι είναι βιβλίο του 1955 και εμφανίζεται ο Snoop Dog!! 

Και για το τέλος έχουμε μια πρωτότυπη αστυνομική περιπέτεια.

10)   
δες το εδώ
Τι; Δε καταλαβαίνω την έκπληξη σου. Ο Μεγαλοπόδης ως μπάτσος. Που είναι το περίεργο;;;;


Εν κατακλείδι, αγαπητοί μου συγγραφείς, προσέχουμε πολύ τις περιγραφές μας και τα εξώφυλλα μας. Γιατί αν δεν το κάνετε θα αρχίσει το ανελέητο τρολάρισμα!

Πηγές 1 2 3 4









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου